Zabiegi kosmetyczne Warszawa, zabiegi wyszczuplające Warszawa, endermologia.
pl en

Nici kolagenowe

Co to są nici kolagenowe?

Nici kolagenowe to rozwiązanie estetyczne pozwalające w nowatorski sposób wykorzystać
wypełniacz do modelowania twarzy. Opiera się na stworzeniu specjalnego „rusztowania” dla skóry
poprzez wprowadzenie preparatu do wybranych obszarów i przywrócenie im harmonijnych kształtów.

Wypełniacz ma silnie działanie nawilżające i zatrzymujące wodę w naskórku.
Wypełnia braki w objętości tkanki, podnosi i uwypukla skórę. Przywraca jędrność, napięcie i elastyczność.
Nici kolagenowe zapewniają najbardziej precyzyjne wykorzystanie wypełniacza w zabiegach modelujących
owal twarzy i wypełniających różne jej obszary.

Jak wygląda procedura zabiegowa i jakie są efekty po zabiegu?

Lekarz wprowadza wypełniacz specjalną techniką w wybrane miejsca na twarzy – w okolice policzków, podbródka i brody. Stosuje do tego celu mikrokaniulę, która dostarcza preparat do obszarów poddawanych zabiegowi w postaci nici wypełniających linię wzdłuż twarzy. Wszczepiony wypełniacz
od razu liftinguje skórę i modeluje owal twarzy. Zabieg powstrzymuje opadanie skóry spowodowane
wpływem sił grawitacyjnych, łagodzi i zmiękcza rysy twarzy oraz wypełnia ubytki tkanki.

To kompleksowa procedura odmładzająca i odbudowująca kształt twarzy: unosi kąciki brwi, oczu i ust, poprawia objętość policzków, wyszczupla i przywraca owal oraz zmniejsza głębokość bruzd i zmarszczek. Poprawie wyglądu towarzyszą natychmiastowe efekty ujędrniające i nawilżające.
Zabieg trwa około 20 minut i jest całkowicie bezbolesny – znieczulenie jest podawane jednocześnie
z wprowadzaniem nici w strukturę skóry. Bezpośrednio po zabiegu może pojawić się zaczerwienienie
i niewielki obrzęk – wszystkie objawy zanikają jednak po kilku dniach.

Jakie są przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu?

Ciążą, stany zapalane skóry, nadwrażliwość na wypełniacz, tendencje do powstawania blizn przerostowych należą do przeciwwskazań do przeprowadzenia zabiegu. Na trzy dni przed zabiegiem nie należy przyjmować aspiryny i leków przeciwzapalnych. Należy podkreślić, ze wypełniacz to naturalny związek chemiczny
obecny w naszym organizmie, dlatego jest bio-kompatybilny oraz zapewnia minimalne ryzyko wystąpienia komplikacji i efektów niepożądanych.

Jak możesz umówić się na wizytę?
KLIKNIJ TUTAJ ABY WYSŁAĆ NAM WIADOMOŚĆ ZADZWOŃ POD NUMER
+ 48 796 169 709